1.
תביעה למוסד לביטוח לאומי
כאשר ארעה תאונת עבודה, יש להגיש למוסד לביטוח לאומי תביעה לקבלת דמי פגיעה והודעה על פגיעה בעבודה על מנת שהתאונה תוכר שם כתאונת עבודה.
כדאי ומומלץ כבר בשלב הגשת הטופס הראשוני לביטוח הלאומי, להיעזר בעורך דין שמבין בתחום, זאת מאחר כי התביעה עלולה להידחות מטעמים פרוצדורליים, כאשר חשוב מאוד למלא את התביעה למוסד לביטוח לאומי באופן מדוקדק ולא להחסיר פרטים ו/או מסמכים נלווים לה, אשר עורך דין שמבין בתחום ער להם.
במידה שהתאונה הוכרה כתאונת עבודה, ניתן בשלב שני להגיש תביעה נוספת לקבלת דרגת נכות, או אז, לרוב, יזומן הנפגע לוועדה רפואית שתקבע את דרגת נכותו בגין ובעקבות תאונת העבודה.
לוועדה כדאי להגיע עם עורך דין שמבין בתחום, שנכנס עם הנפגע לוועדה ומייצג אותו בה.
משרדנו מתמחה בתחום נזקי גוף, בין היתר, ומלווה את הנפגע מרגע פתיחת התיק ועד לסופו, לרבות ייצוג בוועדות רפואיות ובכל ההליך המורכב אל מול המוסד לביטוח לאומי.